Летра Дизајн
Профил на компанијата: Летра Дизајн ДООЕЛ – Охрид, основана во 1992 година
Дејност : Печатење и издаваштво
Број на вработени: 9
Резултати по спроведеното менторство:
-
Развој
на маркетинг стратегија и акциски план
-
Финансиска
анализа на севкупното работење на компанијата
-
Обезбедени
информации за достапните извори на финансирање
-
Информации
и поддршка за успешен настап до нови пазари
Ле Бранд Дизајн
Профил на компанијата: Ле
Бранд Дизајн ДООЕЛ – Битола, oснована во 2016
година
Дејност : Текстилна индустрија, дизајн и производство на
колекции под етикетата “LE BRAND”. Колекциите се мали со ограничено производство, но ексклузивност.
Број на вработени: 2
Резултати по спроведеното менторство:
-
Изработка
на акциски план за следни активности и проширување на дејноста во едукативни
цели, училиште за дизајн
-
Развој
на искуство и вештини за изработка, продажба и извоз на странскиот пазар
-
Запознавање
со царински и финансиски процедури
-
Воспоставување
на стабилни партнерства за соработка на странски пазари
Изида
Профил на компанијата: Изида Дооел – Охрид, основана во 1994 година
Дејност : СПА центар
со ласерска и радио технологија и професионален тим од физиотерапевти,
козметолози и естетичари
Број на вработени: 8
Резултати по спроведеното менторство:
- Дефинирање на визијата и мисијата на компанијата и изработка на акциски
план за нивна реализација
- Препораки за подобрување на работењето на компанијата, со акцент на
клучните точкана управување со човечките ресурси - преку вклучување на
вработените за подобро разберање на нивните
потреби
- Воведување на алатки за подобрување на
работата на вработените со цел зголемена мотивираност и постигнување на повисоки
резулати и задоволност на клиентите
Хотел Скардус
Профил на компанијата: Хотел Скардус ДОО – Попова Шапка – Тетово, основан во 2013
година
Дејност: Угостителски услуги (хотел и ресторан)
Број на вработени: 10
Резултати по спроведеното менторство:
- Идентификување и
планирање на инвестиции во деловниот објект
- Планирање на
активности за воведување на нови услуги
- Подобрени маркетинг
активности
-
Воспоставена соработка со домашни и
странски туристички агенции
- Подготовка на квалитетни апликации за учество на проекти подржани
Министерство за економија.
Ескон-Инжинеринг
Профил на компанијата: Ескон Инженеринг ДООЕЛ – Струмица, oснована во 2010 година
Дејност : Изведба на електрични инсталации, системи за видео
надзор, алармни системи и интегрирани системи за управување за домашни и
станбени инсталации
Број на вработени: 9
Резултати по спроведеното менторство:
- Подобрување на магацинското работење преку
имплементација на стандард за квалитет ИСО 9001
- Влез на компанијата на
странски пазари
- Активности за обезбедување на кофинансирање на
трошоците за воведување на иновативни производи и услуги преку апликација кон Фондот
за Иновации и Технолошки Развој
- Зголемен број
на вработени од 7 во 2018 до 9 вработени во 2020 година
Ани Комерц
Профил на компанијата: Ани Комерц ДОО – Скопје, основана во 1992 година
Дејност : Производство и продажба
на украсни ќеси и кутии (прва компанија во Македонија која почнала да се занимава
со оваа дејност)
Број на вработени:
2
Резултати по спроведеното менторство:
- Анализа и детектирање на
клучните точки за развој на претпријатието
- Развивање на активности на соработка во бизнисот, технологијата и науката
- Изготвен акционен план за развој на работењето на претпријатието
- Изготвен
маркетинг план за за општо подобрување на маркетинг промоција
- Вклучување
експерт за дизајн за врвен дизајн и квалитетно печатење, дизајн на лого, брендирање, пакување, изработка на постери, флаери и слично
Ана Турс Интернационал
Профил на компанијата: Ана Турс Интернационал – Битола, oснована во 1989 година
Дејност : Туристичка агенција – една
од првите туристички агенции во Македонија
Број на вработени:
6
Резултати по спроведеното менторство:
-Развој на акциски
план за следење на активностите и промовирање на специјализирана продажба на
аранжмани и резервирање на авио карти преку високо софистициран систем
-Развој на
мисијата на компанијата со цел обезбедување на квалитетни туристички услуги и
производи на клиенти во земјата и надвор од неа преку сопствениот високо обучен
и искусен персонал и системи за резервации
- Зголемена
препознатливост на агенцијата како оператор кој обезбедува добро организирани
патувања и хотелски резервации во земјата и светот, но и индивидуални програми
направени според желбата на клиентите со нови и модерни превозни средства